Saturday, July 28, 2007

لست أدري

اتغير .. وتتغير معي أيامي ،أصبح سهلة الهضم .. وتصبح أيامي سلسة المرور...أفقد لذة ما .. تعودت الغموض .. واعتدت عدم التسلسل الي باطن الاشياء داخل غيري من البشر ؛ ربما اعتدت ان اكون اخر من يعرف... وآخر من يأتي في حفلات البشر ، احببت التقوقع ولكني خرجت الان من شرنقتي لافرض وجودي علي نفسي اولا واخير ، ليس لدي ادني اهتمام بمن حولي ، اعتزم الغوض الي داخلي المهجور لانزع عنه تلك العتمة،وادخل اليها بعض مما حرمته منه .. واطلب منه السماح ، واترك حالي لحالي .. واصمت عن ترهلات النفس الضعيفة .. وارحل الي حيث الفضاء البعيد

2 comments:

vetrinary said...

لالالالالا
اوعى تعملى زى
هتغلطى غلطه عمرك
انا دخلت جوايا ومعرفتش اخرج لغايه دلوقتى
حبيت انى اطلع الكائن اللى كنت متاكد انه غرقان جوايا
بس كان عايز يغرقنى معاه
الحكمه لاما تخرج من جوانا لوحدها
لاما تغور
انا فضلت جوايا اربع سنين محستش بيهم
وبحمد ربنا انى فقت
صدقينى
خطر
لو عايزة تفهمى نفسك
انصحك انك تفهمى الناس اللى حواليكى

ward said...

لا مش هاغلط ولا حاجة .. يمكن انت غلط علشان دخلت غلط اساسا ، جوانا يستاهل اننا نتعب معاه علشان نغيره ، اما بالنسبة للي حوالينا من البشر فخلاص انا زهقت من كتر ما فهمتهم ومش محتاجة منهم اكتر من كده ، كفاية عليا الصداقة اللي ربنا انعم عليا بيها مع ناس معينة . مرسيه جدا علي دخولك علي مدونتي