Monday, July 30, 2007

أنـــــــــاديك


أناديك أناديك حبا وأقصد قلبك ملجأًًًََََََ ألوذ به
من الاهاتِ
من صمت السنين
من الايامِ القاتماتِ
أناديك ان تأتي ...أن تضمني
وتعصر بين ضلوعك قسوتي
وأن تسود عرش صمتي وكسرتي
أناديك وأنت هناك ... بلا جواب
أحبك فلا تنتظر
أحبك فلا تنتصر علي حبي
فالحب نصر وهزيمة
وصمتُُ لأيام طويلة
أناديك فأٌتي أٌو لا تأٌتي
فأنت دوما معي
تسكن هذا القلب المذبوح
علي أعتاب الصبر الجريح

أناديك دائما
والصوت ما عاد يملك قوةًَ
وماعادت للكلمات حروف
ولكني لازلت أنتظر عودةًَ
تعيد الامسَ
وتمسح عن عيوني خوفي المألوف

7 comments:

سندباد said...

جميلة مناجاة ومنادة العاشق لحبيبه بس ياتري هايسمح هايلبي هايحس
انا احب اذن انا مازلت انسان احمل داخلي اشياء من الاحساس والمشاعر واجمل ما في الدنيا المشاعر الصادقة
بوست كله احساس
تحياتي لكل كلمة
واتشرفت بدخول مدونتك لاول مرة وانشاء الله مش هاتكون الاخيرة

كرانيش said...

وحشتينى يا بنتى

ما احلى الرجوع اليه
البلوج طبعن

ward said...

مرسيه جدا يا سندباد تشريفك عندي
بس علي فكرة دي تاني مرة مش اول مرة
واتمني طبعا وجودك الدائم في بلوجي المتواضع

ward said...

ربنا يخليكي يكرانيش
انتم برضه وحشتوني جدا
واتمني اني موجودة معاكم علي طول
بجد معاكم الواحد بيحس باختلاف
بيحس ان لسه فيه من نفسه بقايين

عين ضيقة said...

انا علقت قبل كده

فين التعليق بقى؟

بالامارة قلتلك بطلى تنادى

جايز تسمعى انتى اسمك بيتنادى

ياللا سلام بقى وانا زعلانة

الفيلسوف said...

و الله احساس جميل
تحياتى

قطوف said...

يا سلام على الحلاوه
انا كنت مستمتع واتنا بقرأالمناجاه دي
اسلوب جميل أوي انا كنت متخيل صوتك
مستنى زيارتك