Sunday, May 21, 2006

وحدي بلا أحباب أعيش كل الليالي
لا حب لا أصحاب ملل هي أيامي

7 comments:

كمنجاتي said...

تصدقنى لو قلتلك أحسن حاجه فى الدنيا إن الواحد يبقى لوحده
بس على فكره ماتخفش دا حلم لن يتم وهو الوحده لأنك مش لوحدك معظم الأوقات و أنا أهو ياسيدى جنبك

ward said...

مرسيه يا اخ كمانجة علي المشاركة الوجدانية ، مش عارفة كنت هاعمل ايه من غيرك

كمنجاتي said...

اى خدمه ياعم وارد أنا تحت امرك

karakib said...

الوحده
شعور مؤلم لكنني استفدت منه بشده
و قرأت كتب كثيره جدا في هذه الفتره
خمس سنوات من الوحده
اعيش وحدي في منفي في شقه صغيره متربه وحيدا و اختياريا لم اصادق احدا لم اكن ارغب و لكن صدقني انا استفدت كتيرو حاجات كتير اتولدت جواياي من الوحده
كنت بتخيل حاجات كتيييييير و اعيش وحدي لو كان حد شافني فالايام ديه اكيد كان قال مجنون ممجنون مجنون
3 مجنون
استمتع بالجنان ده ما دمت وحيدا اتمشي وحدك و شوط الزلط برجلك و لو بتدخن دخن و كل كتييير الاكل برضه صديق و ناااام و احلم و اصحي و انت برضه بتحلم الوحده احيانا تكون نعمه فلا ترفضها يا صديقي
انتوك

Ahmed Rashwan said...

ما أقسى الوحدة
كيف تكون الوحدة حل؟
كيف يستطيع الإنسان أن يعيش بلا أصدقاء وبلا حب
الملل هو نتيجة منطقية لخياراتك أو ما فرضه عليك الواقع واستسلمت له

MAKSOFA said...

مافيش خير في حد ما تصدعش دماغك

houda said...

احلىىىىىىىىى شى في الدنيا انك تبعد عن الناس..لان معظم الناس..كوارث فقط لا غير

تحياتي لك

http://atfali.blogspot.com/